Go to sleep, little babe

Jag minns att jag drömde om Nath, men jag minns inte vad. Skitsamma, ikväll sover vi ihop igen :) Hade fått sött sms av honom under natten, tihi ^_^

Skall ta tåget om en timme, skall då försöka hinna med att göra fler än 11 skisser i skolan så att jag kan plocka bort några av miljöskisserna som inte blev så jättebra. Vi får se om det hinns dock, i värsta fall får jag lämna in dem och sedan komplettera med nya... En del av miljöskisserna blev dock jättebra :) Skall prova att skugga de jag blev missnöjd med och se ifall de blir bättre; skuggor gör stor skillnad har jag märkt! (måste bara lista ut vilken av mina 15 pennor det är jag har använt; vi får inte lov att använda fler än en penna per skiss så jag måste ha en som är rätt eller åtminstone väldigt snarlik så att inte läraren blir sur...) Och så skall jag datumsätta allt. Wohoo! Jag minns inte ens vilka datum jag jobbade med det första med, men jag får väl höfta :D Inget är datumsatt i nuläget, så jag kan iaf visa på viss progress om jag får det rätt; mina senare skisser ÄR ju faktiskt bättre än de tidigare! :)
Jag önskar bara att jag vore lika duktig som de andra :(

Hoppas på en chans att komma från skolan tidigt idag; jag vill så gärna hinna städa av här hemma innan Nath kommer hem, för det ser så djävligt ut. Om så inte städa av undervåningen så vill jag åtminstone få datorrummet helt klart. Ahwell, den dagen den sorgen, typ. Jag håller iaf tummarna att det fixar sig, i värsta fall har jag ju en väldigt förstående grupp i grupparbetet så det kan gå vägen ändå :) När jag kommer upp till dem skall vi främst diskutera upplägget på vår presentation, samt bestämma vem som skall säga vad, så det bör inte ta allt för lång tid, och Nath är inte hemma förrän efter sju typ... Mm... Kanske...

Kommentarer
Postat av: t00b

Du får väl se till att köra polisbil nångång då ;)



Hade du o Nath köpt hus, eller har jag drömt att du berättade det i somras? ^_^

2008-10-10 @ 09:34:09
URL: http://t00b.blogg.se/
Postat av: Zombie

Radhus! Kolla här: http://zombiefied.blogg.se/2007/october/hemtrevnad.html :D

Det ser inte riktigt ut så numera dock, vi har ju satt vår personliga prägel på det :) Har bott här sedan sista januari :)

2008-10-10 @ 15:31:36
URL: http://zombiefied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0