Valhalla

Vi kommer att slagga kvar i Helsingborg imorgon efter att vi nördat Werewolf, eftersom Christian är ledig den här veckan och vi börjar tidigt, så vi kvaddar hans sovmorgon och får själva sova ut någon timme extra, mwahahaha. Nej, seriöst talat, det är väldigt snällt av honom och vi är jätteglada :)
Dock missar vi hans födelsedagsfest, eftersom Nath fjantar runt som vampyr och jag leker med min mamma.

Julshopping i helgen! Jag ser fram emot att få spendera pengar på mina nära och kära! <3

Nåväl. skall nu gå ner och läsa mig till sömns, se ifall jag kan lyckas somna innan halv elva inatt igen... Morgondagens lunch kommer att bestå av en tacopaj som Nath kommer att gå och köpa åt mig när han har frukostrast, wohoo! Själv skall jag spendera tiden åt att lära mig än mer om datorvirusens magiska värld :P

Godnatt folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0