Daddy says that I'm a good boy

Jag har fortfarande ont i mitt finger. Det har jag haft i ett par dagar nu :/
Det ligger som sagt var precis under ärret, och blodådern är väldigt synlig just där, så något är det ju i alla fall, och inte bara inbillning.

Idag fyller Eric trettio år! Hade han inte varit på bröllopsresa i Thailand hade jag telefonterroriserat honom, haha ^_^
Istället får jag posta upp och visa bilden han kommer att få i födelsedagspresent, eftersom han som sagt var inte alls läser min blogg!



För övrigt... Snyggt fylleinlägg jag postade igår :P Jag är inte så haj på att skriva rätt när jag är full och sömnig ^_^
Hade trevligt på festen i alla fall, det var väldigt kul att träffa alla gamla människor igen :)
Höll på att skratta mig sönder och samman när Nath fick ett sms som man skulle kunna tolka på ett intressant sätt, det roar mig fortfarande idag ;) Hihihihi ^^

Nu skall jag sätta mig med mitt skolarbete. Vi behöver egentligen åka och köpa mat idag men det blir för tight med tid för det så vi får överleva som det är. Skolan måste prioriteras just nu, jag ligger redan så djävla efter.

Btw så "anmälde" jag mig och min outfit till någon sådan där Halloween-outfit-tävling det stod om på framsidan. Här, till och med. Priset är att man publiceras på framsidan av blogg.se, något som lär ge en djävla massa läsare en dag eller två, men jag tror inte att folk kommer att stanna kvar ;)
Jag har er random 19-32 personer som läser här. Det får nog räcka för mig ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0