Scratch

Nathaniel tänkte beställa lite musik, och jag hittade på nolltid ett antal filmboxar jag vill ha. Kannibaler, zombies, mumier och monster... Mjau :) Plötsligt hade man en allt starkare längtan efter regniga höstdagar ;)

Idag har jag återigen drabbats av den härliga känslan av att nysa samtidigt man har ganska kraftigt näsblod. Booyah! HAJ-FAJV! Jag har haft näsblod ganska ofta på sistone. Känns inte helt stabilt :/ Jag tycker att jag äter och sover som sig bör, och jag förstår inte vad annars skulle kunna göra sådant intryck på mig. Ohwell, det går väl över...

Fick nyaste numret av Rue Morgue idag! :D Eller, ja, nummer 79. Enligt hemsidan finns redan nummer 80 i tryck, så det är väl bara vi svenskar som får hamna lite efter antar jag :P
Skall be Nathaniel köpa med sig nyaste numret av WoW-tidningen på vägen hem också... Mm, massa bra tidningar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0