Sometimes I feel I'm always walking too fast



En gång i tiden såg jag till att ha massor av bilder på mig själv hela tiden. De senaste åren (sedan jag flyttade ner till Skåne, alltså) har det inte blivit något av med det, i stort sett. Jag vet inte, jag har väl inte samma behov av att hela tiden kunna hävda mig själv.
Plus att orka ta kort hela tiden? Jag spenderar hellre tiden med att spela och pilla i photoshop. Faktiskt :3 (och pilla på Nath, såklart <3)

En gång i tiden hade jag ju ett galleri på nätet också, där hade jag massor av bilder. Men det var ju samtidigt som man hängde på olika forum och på helgon all at once, så att få dit besökare var ju inte särdeles svårt. I alla fall. Jag saknar det inte.

Nu skall jag hitta kläder; jag misstänker att strumpbyxor och morgonrock inte är giltig arbetsklädsel även fast det är casual som gäller... :P

Kommentarer
Postat av: b

va vacker du är :) wow

2010-02-15 @ 19:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0