Every Halloween you wanna be me

Sov middag i trekvart. Drömde mardrömmar igen, och gav upp att försöka sova. Oroar mig inför kvällen, har ingen lust att vakna i förskräckelse imorgon igen.

MIN UPPSATS ÄR KLAR. Jag skrev om särskrivning som sista ämne. Skit samma, jag orkar inte tänka idag. Jag skall strax gå till affären och köpa pastaingredienser, sedan skall jag äta och dö. Eller spela lite WoW.
Jag skulle gärna vilja ha tag på någon frivillig som kan korrekturläsa min uppsats! Den är fem sidor lång och skittråkig, men jag vill mest bara ha en utomståendes synpunkt på saker jag själv inte ser. Känner någon sig manad blir jag väldigt glad!

Skall sminka mig. Ta på mig kläder. Köpa mat. Mrrgh. Min mage är så besviken på mig att det är rent skrämmande...

Tråkblogg. Jag förstår inte att ni orkar läsa :( Jag gnäller ändå bara. Gnällzombie.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Sötnos, akta dig, du låter farligt likt en obstinat herre när han inte fått näring!
*kramaom*
Jag hoppas matjakten gick lugnt, snabbt och smärtfritt och att du sitter mätt, nöjd och inte alls illamående och har det bra!

2007-05-03 @ 19:30:17
Postat av: Zombie

Egads :o Blir man jämförd med honom är det nog dags att rycka upp sig lite :D
Ingen chans att man får se din vackra nuna på Vogon nästa helg?

2007-05-03 @ 19:55:28
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Elenaria

^-^
Man blir ju sån... han är the prime example, vi andra kan bara efterlikna (men ack, utan mat blir det farligt av vem som helst....)
Gnuh! Vet du, hade det varit denna så kanske, men nästa kommer Leo hem igen.... Mrgflh.

2007-05-04 @ 00:16:38
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

Fullt förståeligt, tösabiten. Det kommer fler Vogontillfällen :)

2007-05-04 @ 11:36:45
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0