Zombie har konstiga vanor

Lista snodd av Firekick.

* Vad brukar du använda på läpparna?
Läppstift när det väl blir av. Knallrött, såklart. Ibland mörkare rött.
* När du är ute och festar brukar ni oftast vara flera tjejer som går på toaletten samtidigt?
Nej. Jag har aldrig förstått hur folk kan uträtta saker på toa samtidigt som folk är därinne :/
* Är du utseendefixerad?
Jajjamensan!
* Vilken kroppsbyggnad tycker du att en kille ska ha?
Alla mina män hittills har varit slanka och muskulösa på ett snyggt sätt. Snygga armar och händer är ett stooort plus.
* Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Jag vill tatuera mig, men vågar inte. Jag är rädd för a) att jag kommer att ångra mig, samt b) att det skall göra för ont.
* Hur mycket känslor ska en kille visa?
Tillräckligt.
* Tror du på den stora kärleken?
Dunno...
* Vilken är din favoritmånad?
Oktober!
* Om du får en komplimang hur reagerar du om komplimangen lyder så här: Fan vad snygg du är och vilken sexig kropp?
Hittills med en förvirrat halvflin, rynkad panna och ett stort djävla "HAHA, eh, jahadu."
* Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Både och. Klubb är sweet som fan, men att bara hänga i en bar är trevligt det också :)
* Hur gör du med din handväska när du går på fest eller går ut?
Jag håller i den?
* Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Jag hade tusen olika alternativ på det en gång i tiden, men jag trivs nog faktiskt ganska bra med mitt namn ;) Däremot skulle jag vilja lägga till Hildegard som mellannamn; min far föreslog det halvt om halvt på skoj när de diskuterade mitt namn, och det blir så fin rytm i mitt namn då: Carina Ulrica Hildegard Hellberg :)
* Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Jag vill ha längre hår. Hårfärg kan jag ju bestämma själv efter humör liksom :)
* Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?
Ett dimmigt och grått Kävlinge. Och det fula blå huset mitt emot.
* Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
Ingen.
* Vem av dessa två personer tycker du om mest: Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman?
Uh, jag kunde ärligt talat inte bry mig mindre om två personer än just de två. De har dålig klädsmak och ser ungefär lika roliga ut båda två. Alltså inte alls.
* Vilka idoler satt uppklistrade på väggarna i ditt tonårsrum?
Johnny Depp,  Tom Cruise, Marilyn Manson, KoRn, Weeping WIllows.
* Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Beror på hur mycket pengar jag har och vad jag är pepp på.
* Blyg eller framåt?
Jag är väldigt blyg, men jag är bra på att dölja det genom ett ständigt pladdrande. Folk tror alltså inte på mig när jag säger att jag är jätteblyg och känner mig väldigt obekväm kring nya människor.
* Vilket var ditt bästa och sämsta ämne i skolan?
Favorit eller det jag var bäst på? Mina favoritämnen var Grafisk Illustration och Mediakunskap, det jag var bäst på var Svenska och Engelska. Sämst: Matte och matte. Och så var jag inte alls förtjust i Ung Företagsamhet heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0