Egads

Jag har blivit utmanad av Skinhead Barbiedoll.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!


1. När jag var liten var jag jättekär i Turtles, Martin Timell och Anders Lundin.

2. När jag var liten hade jag väldigt svårt för att slänga saker när jag väl plockat upp dem, i tanken att det var så elakt att kasta ett löv eller en sten som blivit glad av att någon brytt sig. Detta resulterade i en skolväska full av löv, stenar, pinnar och andra saker.

3. Jag kan somna varsomhelst, närsomhelst, och vaknar aldrig annat än när jag sovit klart.

4. En av mina klasskamrater på gymnasiet hotade med att försöka få mig tvångsintagen på psykhem på grund av något hon såg som en ätstörning jag vägrade inse. Riktigt så var det ju dock inte...

5. En gång såg jag en porrfilm tillsammans med Älsklilla och min äldste lillebror. Sedan dess har jag väldigt svårt för panflöjter.

6. Jag är enormt svartsjuk och blir ofta jättesur när folk skall umgås med andra än mig. Detta gäller dock inte när jag har pojkvän: Då VET jag ju att jag är viktigast i världen.


UTMANADE:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0