Descending angel

Tja, nu skall jag försöka få lite sömn. Min hals gör mig sur och jag fantiserar om strypsnaror. Alltså får det bli random bok och lite zzzleeping nu, så kanske halsen slutar sura och istället mår bra imorgon! Hade inte det varit sweet så säg! :) (jag får ju inte luft när jag försöker låta bli att andas. det känns som att jag sprängs. sprängd zombie... smakar det som sprängd anka, tro?)

Och imorgon då? Ja, inte fan vet jag. Jag måste hitta mitt bankkort. Jag gick till Coop förut och när jag kom till kassan hade jag inte mitt kort. Lagom pinsamt, ursäktade så hemskt och sprang hem och letade rätt på kontanter. Sist jag använde kortet var i måndags, därefter står det still. Det konstiga är att när jag gick till Coop fick jag en sådan där tvångstanke att kortet var borta och att jag skulle vara tvungen att spärra det. Hur kunde det sedan komma sig att kortet var borta? Det fick mig att känna mig lite freaky. Creepy crawly. Freaky creep. Anyhooo. Jag får ägna morgondagen åt att lista ut var i helskotta jag har lagt mitt kort så att jag kan andas ut sedan. Alltså får jag hålla andan tills dess. Ett två tre, på det fjärde skall det ske...
...jag skall bara borsta tänderna först.

Bah, who am I kidding? Med den här djävla hostan har jag inget annat val än att andas, den tvingar mig. Jag spjärnar emot, men det hjälper inte alls.

Skrev ett jättelångt mail till Greg. Synd att internet är en bitch. The net's a bitch and so are you. Själv är jag sweet and square. Hej och hå, att sova skall vi gå.

Kommentarer
Postat av: zdivinegorex

Finns du på riktigt... :O

2007-03-22 @ 11:48:01
Postat av: Zombielicious

Hm? Varför skulle jag inte det?

2007-03-22 @ 11:51:47
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: daniel

du e så söt

2007-03-24 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0