Zombie tar sommarlov

Hej, folket.
Jag lever. Jag har bara haft en djävla massa bra saker för mig. Igår, till exempel, då jag spelade World of Warcraft i tolv timmar hemma hos Nath. Det är hos honom jag är hela tiden, så måste ni döda någon för min frånvaro så kan jag ju rikta er i hans riktning. Fast ni får inte döda honom, då blir jag förbannad på er. Så det så.

På söndag kommer min mamma, då blir det ÄNNU mindre bloggat.
Man skulle kunna se det som att jag tar ett sommarlov från min blogg.

Jag kommer att skriva här lite då och då. Räkna dock inte på att det kommer att hända varje dag. Jag har folk som vill umgås, mat att äta, spel att spela, vatten att bada och sol att njuta i. Då måste både jag och ni inse att bloggande inte alls prioriteras. Så är det.

De dagar jag inte har tusen andra saker att leka kommer jag att finnas här. Idag skall jag dock städa, tvätta och antingen spela (jag måste reppa hos UC så att jag får köpa skeletal war horse!) eller så skall jag till Helsingborg. Hela helgen kommer jag att vara i Hbg, och sedan kommer som sagt min mamma och då blir det Danmark, Malmö, Helsingborg, Lund, Höganäskusten...

I'm looking forward to it. :)

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Det får bli sällanlyx med dina inlägg :)

2007-06-08 @ 17:07:13
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Alltså.. en glad smiley. Kändes inte passande, egentligen. =|

2007-06-08 @ 17:07:31
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se
Postat av: kribz

åh, sommarlov från bloggen låter skönt. det blir tråkigt när man tänker "jag kanske borde skriva något..." bara för att. speciellt när man har roligare saker för sig.

2007-06-08 @ 18:18:18
URL: http://kribz.blogg.se
Postat av: Zombie

Skinhead Barbiedoll: Jag finns ju på msn ibland ifall man vill ha direktuppdateringar ;) Så får man lyxa till det lite då och då med ett inlägg, wohoo!
Kribz: Nej, jag vet. Just nu känns det ganska skönt att inte hela tiden skriva sjutton inlägg om dagen. Förvisso är det skönt att ha stabil kontinuerlighet på bloggandet, men... det är ju sommar! :)

2007-06-08 @ 20:33:54
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Maritha

Ha det så underbart, även om jag kommer att sakna dig! Fast du måste uppdatera ibland, och inte glömma bort dina trogna bloggläsare, som undrar vad du har för dig!
Stor sommarkram!

2007-06-09 @ 00:39:53
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0