The voices tells me I am dying, but I tell them I feel fine

Silly headache. Jag vet inte om det är jag eller om det är vädret, men jag har haft huvudvärk till och från i tre dagar nu, minst. Tröttsamt. Tog en Ipren tidigare, skall nog ta en till. Sedan laga lite mat och så ägna kvällen i min säng, se på film. Har inte bestämt vilken film jag skall se än, så kanske blir det lite South Park eller något sådant istället. I haev chips 'n' cola cola, så kvällen är gjord ;)

Skavsårsblåsor på lilltårna. Illa. Idag är allt fel. ...eller?
Nej :D
Jag skojar bara. Det stämmer att jag har huvudvärk och skavsår, men allt är inte alls fel.
  • Jag har hittat en ny laptop jag vill ha. Den är rosa och man kan spela WoW på den. <3 Skall lyckas övertala pappa att det är en bra idé att slänga ut 10k på en ny dator bara...
  • Igår kom bootsen jag beställde från Odium. De är supersnygga och satt per-djävla-fekt. Nu har jag alltså hela TVÅ par nya, underbara skor att dregla över.
  • Jag är snart lvl 67 i WoW, och i söndags lyckades jag äntligen reppa klart hos UC. Numera rider jag alltså runt på en ljuvlig [purple skeletal war horse] istället för min sillybird. Jag är glad som en tusensköna och rider runt och stegrar och hoppar och låter "wheeee!" hela tiden. Det har gått ett antal dagar, jag är fortfarande lika pipglad över den <3
  • Just nu lyssnar jag på Herr Graves. Det har varit alldeles för lite av den varan på sistone. Herr Graves röst är i mina öron som is i ens saftglas en alldeles för het sommardag. Då förstår ni <3

Så då förstår ni att allt är bra, trots huvudvärk och elaka lilltår!
Där fick ni en liten update :)

Kommentarer
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Update is the scheisse!

2007-06-22 @ 12:22:16
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0