The boy of my dreams is giving me nightmares

Nu är det dags att gå till sängs. Mitt knä är ledset på mig, så jag skall nog vara snäll mot min kropp och lägga mig i sängen istället för att hänga framför datorn.

Lite sur, håller på med ett väldigt klurigt quest, och nu måste jag hitta någon att gå till Scarlet Monastery med. Får höra runt i General imorgon när jag kommer hem, men ...urgh. Och så skall jag till Desolace. Håhå, jaja. Imorgon blir jag 37, i alla fall :) Då kanske min plan på att ta mig till 40 innan veckan är slut faktiskt håller! Yay!

Knät skriker. Bra musik i högtalarna, så jag försöker att inte lyssna på knät. Nåväl... Jag är ändå trött i hela kroppen, så varför inte?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0