Luften jag andas

Phantom of the Opera i alla dess former (förutom Argentos version, den suger åsnekuk) – Stephen KingTerry Pratchett – Min familj – Skyhöga klackar – Lack och korsetter – Ljuvlig musik – Frasier – Nattpromenader – Gotland – Perfekt matchade outfits – Perfekta naglar – Massage – Seriealbum (främst Preacher och Fables) – Min blogg – Vackra kläder – Manliga män – Kvinnliga kvinnor (don’t get me wrong, jag är straight så det förslår!) – Varma läppar i mörkret – Minnen man lever på länge – Min säng – Torsburgen – Stearinljus – Män med långt hår – Män med kort hår – Män med snaggat hår – Män – Batman – Mina vänner – Panga pistol – Kramas – Roadtrips med Eric och Leo – Girltalk med Ida eller Amanda - Femtiotalsfashion – Pinupbrudar – Rockabillysnubbar – Fina bilar – eBay – Sovmorgnar – Drömmar – Vidjesmala midjor – Nordisk mytologi – Svenska – Engelska – Varan-teatern – Ha någons arm om mig när jag sover – Svala sommarnätter – Regn – Hoppa i vattenpölar – Margaret Weis/Tracy HickmanRobin HobbDet – Förälskelser – Filmer som lyckasGoffe – Snöflingor – Suggestivitet – Gunnar Ekelöf – Smörgåstårta – Kött – Orcher – Uniformer – Vakna bredvid någon – Sovande män – Skönsång – Rättstavning – Engrish – Interna skämt – Jan Stenmark 

…und so weiter.

 
Andra bloggar om: och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0