Grom'gol Base Camp

Idag är verkligen en slö dag. Jag skall försöka få i mig lite mat om en stund, och jag borde diska, men... WoW lockar. Fast jag måste se till att ta några timmar till att göra läxan, skolan måste alltid få gå före fun and games.

Jag har ingen lust att gå ut i snön... Men jag måste typ gå till affären och köpa bacon till kvällsmat. Blurgh. Får se hur jag gör; Jag har ju både vinterstövlar och vinterjacka som jag fått av mamma! Vore ju egentligen synd och skam att bara ha dem hängande. Det var till och med bara i förrgår som jag ryckte på axlarna och stövlade ner i källarförrådet med min vinterjacka ^^ Får se hur det här vädret håller i sig.

Nu skall jag återgå till spelandet ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0