Eat your heart out

Planer jag hoppat över:
  1. Skriva rent vår övningsuppgift.
  2. Diska.
  3. Städa.
  4. Installera iTunes.
  5. Bädda rent.
  6. Göra packlista inför Paris.
Yay! Jag är inte helt värdelös! Just nu är jag dock mer på humör att surfa på /b/ än att skriva rent. Urgh. Well, Lotta depends on me så jag skall i alla fall göra vårt satsschema. Resten får jag i värsta fall göra imorgon, men planen är ju verkligen att få klart det idag så att jag kan dubbelkolla imorgon ifall krav finnes.
Jag vill ha en egen SAG. SAS är riktigt bra den också, men... SAG är ju mer prestige!

När jag blir stor vill jag också jobba på Svenska Akademien och få bestämma över språket. Eller så vill jag bli gud, då får man verkligen bestämma som man vill! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0