Dahling

Nu skall jag drag my sorry ass till Lund och fika/luncha/whatever med Caroline! Skall passa på att gå in på H&M och fixa lösögonfransar då, tror jag, när jag nu ändå skall in till la stada.

Jag har inandats en massa hårspray while doing my hair och nu är jag helt dizzay. Inte helt bra, kanske. Nåväl...

Det är bra att jag aktiveras! Nu kommer jag att få NÅGOT annat gjort än att sitta i sängen och glo hela dagen, mycket positivt. Skall se ifall jag har fläskfilé liggande i frysen så skall jag plocka fram och tina den inför kvällen. Mrrr, kött. I like. (hur kan man INTE tycka om kött?)

Kommentarer
Postat av: kribz

kött smakar skit :P

2007-01-12 @ 15:39:33
URL: http://kribz.blogg.se
Postat av: Elenaria

En så otroligt konstruktiv kommentar.

Själv avnjöt jag en och en halv lammkotlett igår, hoppas din middag blir lika smaskig, stumpan!

2007-01-12 @ 16:51:24
Postat av: kribz

kommentaren var inte meningen att vara konstruktiv. vilket möjligtvis ses på smileyn.

2007-01-12 @ 16:57:30
URL: http://kribz.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Långa & tjocka fransar är tha scheisse. Nån dag då jag blir rik, kanske då Paris Hilton kommer på att hon vill skänka sitt arv till mig, så ska jag smälla upp ett par ögonfransförläningar & känna mig yummie. X)

2007-01-12 @ 18:42:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Elenaria

Coolt. Du kan också använda smileys.

2007-01-13 @ 01:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0