Bruiser

Jag är mer stressad över den här redovisningen än jag trott; hela natten har jag vridit mig i märkliga drömmar...

Jag skulle färga håret, för jag var inte nöjd med den färgning jag gjorde häromdagen. När klockan var tjugo över tio insåg jag att lektionen började tio, och fick panik. Så jag sprang till Kävlinge Kommuncenter och pratade med Eva, för hon hade koll på Marits schema. En av killarna från gruppen var där också, och han var ledsen för en av hans vänner från USA hade tagit livet av sig. Vi pratade lite, han och jag, och sedan skulle jag rusa vidare för att hinna till skolan inte allt för sent. Min cykel fungerade inte, så jag sprang över vägen vid Östergravar, då det kom en massa människor (well, två-tre stycken) som var ute efter att fånga mig. Jag flög upp i luften för att undkomma, en kvinna greppade om min fotled och drog ner mig, men jag sparkade till henne, satte mig på en lyktstolpe och sedan var jag i skolan. Lisa och Lotta mötte mig vid cykelstället och berättade hur långt de kommit i sin genomgång, och så var vi i klassrummet. Jag var jättenervös att vi skulle vara de som började prata på en gång, men Magnus och Markus ville upp före oss så då hann jag förbereda lite till.

Och sedan vaknade jag, i ren stress över det hela. Jag har vaknat till flera gånger under natten, och inte alls sovit bra. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0