Black is black

Det är minus tio grader ute. Och i nättras (eller rättare sagt, för tre timmar sedan) så exploderade en av pizzeriorna i Kävlinge. Oj. Såg det på nyheterna, ingen liten explosion heller...

Jag drömde att jag, Eric och någon till skulle åka bil till Melodifestivalen, och att vi fick låna en bil dekorerad med popcon. Och den där siste hade barn, och tittade på en massa fotografier och plockade ut alla bilder med barnet på. Jag gick på toa, och när jag kom tillbaka hade Erco ätit upp alla popcorn. Dummer.

Nu skall jag tvätta håret, och sedan jaga ner i källaren efter min jättevarma vinterjacka så att jag slipper dö i vädret ute. ...jag vill spela WoW...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0