You've got it stuck in your brain that I murdered someone, I've never murdered anyone!

Här är vi aktiva!

Sovmorgon idag, Simon sov över och vi såg på anime. Jag, eh, somnade typ vid elva igår och vaknade strax vid tolv idag. Mrrr, mycket sömn gör Zombie glad!

Idag skall jag packa, skriva klart resttentan och diska. Jag skall även försöka få lite städning gjord, och hinner jag blir det banne mig WoW ikväll! Jag måste för övrigt gå till ICA Nära, eftersom jag åter en gång lyckats glömma att plocka in smöret efter mig. Det är andra smörpaketet på, vad då, en vecka?

Min mat igår blev bra, men herregud vad stark! Pepparsås, starkt kryddad kyckling och så ris till det. Och en djävla massa vatten! Thank gawd for water :P

Time to get dressed och gå att köpa smör. Jag är hungrig, you see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0