You know what you are

Jag är sjuk :( Min hals är så tjock och öm att jag knappt kan svälja, och jag vetefan hur bra jag kan prata. Idag blir det stor djävla polotröja, tjock sweater och ett par varma byxor, och förmodligen hemgång antingen innan lektionen eller på rasten. Jag har sovit dåligt hela natten, har vaknat till flera gånger, och nu kan jag inte ens somna om även fast jag inte behöver gå upp förrän om tio minuter. ...jag hatar min hals. Seriöst, jag får fråga Marit om det är okej att jag går ifrån lektionen, för jag behöver hålla mig hemma i värmen och dricka té egentligen. Gläh.

Misstänker att det föreligger en viss risk att vi får tillbaka tentarestultaten idag. Vågar jag kolla? Jag vill så gärna ha G, jag kommer att bli väldigt ledsen (men kanske inte så jätteförvånad...) om jag får UK. Håll tummarna för mig, är ni snälla!

Nu skall jag klä på mig, sminka mig, och packa ner laptopen ordentligt så att jag får med mig henne till skolan.

(besökarrekord på 217 besökare igår!)

Kommentarer
Postat av: Peter

Lycka till!

2007-02-02 @ 11:08:55
URL: http://korkortsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0