Some kind of stranger

Nej, nu ger jag upp. Nu har jag gjort vad jag kan av texten, och bättre än såhär kan jag inte få det. Jag hoppas verkligen att de ändringar jag gjort kommer att räcka, för får jag först rest och sedan måste göra omtenta blir jag väldigt ledsen. Typ ...gråtledsen. Så, håll tummarna för mig, är ni snälla!

Nu skall jag gå till Ica, och sedan skall jag packa. Sedan skall jag som sagt var diska lite, och städa struntar jag i, så det blir WoW resten av dagen. Skall duscha ikväll, och imorgon går jag upp vid tio. Jag skall ta tåget klockan tolv och tänkte kanske göra matsäck att ta med - får se hur omfattande min packning blir.

...jag vill drömma mer om Graves! Mrrr <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0