Memories of what I wanted

Tja, efter att ha ägnat kvällen åt inget och kommit ingenvart med allt jag skulle göra är det nu dags att sova. Dock har jag två saker jag MÅSTE göra först: Maila in resttentan till Eva, för det kommer jag att glömma imorgon, samt kolla mitt bankkonto. Sedan skall jag sova och drömma om Graves.

Som tur är kom jag mitt under ett samtal med mamma fram till att jag inte alls skall åka tåg halv ett imorgon; det går halv tolv. Oj, det hade varit lite lätt jobbigt att komma en timme försent till tåget :o Så jag behöver gå upp runt åtta imorgon, för att diska, packa ner allt, göra mig klar samt åka in till Lund. Skall glida förbi Coop och se ifall jag kan köpa lite matsäck, men oj vad jobbigt det kommer att bli att släpa in min väska och allt där. Datorväskan kommer att väga en miljon kilo eftersom jag skall pressa ner min bok om Spåksociologi i den. Orkar jag kanske jag bränner ut lite Mst3k eller något att glo på på tåget, men jag misstänker att jag kommer att störa folk i min omgivning, dels med volymen och dels med mitt ettriga gapflabb.

Jag kommer att posta ett litet hejdå här imorgon, och sedan är jag alltså borta en vecka! Dock kommer jag att ha laptopen med mig, så om mamma har med sin kamera kan jag ta en massa bilder, samt slöblogga i Word. Jag uppdaterar er i vilket fall som helst på veckan så snart jag orkar när jag kommer hem. Eller så låter jag bli :D Jag vill inte lova något såhär i förhand ;)

Om ni är intresserade av att se mig försöka komma någonvart på engelska så har jag numera en engelsk blogg för att kunna hålla mina amerikanska vänner underrättade iochmed att jag har slutat blogga på MySpace. Skall ni lämna kommentarer görs det med fördel på engelska, men vill ni hellre skriva på svenska så slår jag er inte ;)

Godnatt vänner, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0