Last caress

Jag har fortfarande feber. Det kryper i mig. Det känns som att jag har myror över hela kroppen och i hela kroppen och på huvudet och i tårna och ARGH! Jag fryser. Men jag är varm. Oh, jag vill duscha!

Två timmar kvar av Top Model. Sedan skall jag göra det där djävla skolarbetet så att jag kan stressa av, och sedan skall jag WoW:a, alternativt . Alternativet känns djävligt fresh, faktiskt. Vad skönt det vore att slippa ha smör i huvudet, myror i ryggen, varma tegelstenar runt njurarna och äckel i armarna. Mrrr... Sweet lovely death, I am waiting for your rest - come sweet death, one last caress.

Jag vill gå på klubb. Med zombiesminkning. Cat suit, lackkorsett, lackstövlar och zombiemejk. Blod runt hals, hårbotten, ögon och mun. Ruttnad över hela kinderna... Stort svart hål där näsan skulle ha varit. Lite Michale Graves, liksom. Det hade varit skitkul. Nästa gång jag skall ut får det banne mig vara ett av mina main alternatives for outfit. Det gäller bara att kunna sminka sig så. Whee, huvudet fullt av roliga idéer. (dock: kroppen full av mindre roliga sjukdomar)

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Jag har blivit friskare, trist att du ännu är zzzombiefied. Här får du en söt sak att titta på så länge:
http://dirtymicrobe.com/products/zombway/205/204?gad=COe8hKgCEgj9GhH-aJ1dXhiF6bn8AyCb88cZ

2007-02-04 @ 16:24:29
Postat av: Zombielicious

Oooh! :D

2007-02-04 @ 16:25:42
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0