Ich will dich

Hittar en massa rara småsaker jag vill ha. Bilder, figuriner, ljus, pryttlar av olika slag. Drömlägenheten skulle vara fylld av saker jag själv hittat, köpt och ställt på plats. Massa saker som är JAG. Urgh, jag behöver mer pengar. Eller helt enkelt sluta köpa asdyra korsetter och skor som jag sällan använder, I guess.

Modebloggare. Hur har de råd att köpa så dyra saker? Och varför är det så få av dem som köper SNYGGA saker?

Jag vill ha smörgåstårta. Och en snäll näsa.

Försöka sova går inget vidare. Jag är pigg och vill hellre slöblogga och glo in i skärmen. Film på väg hem, dock. Kanske kan se lite på den...

Kanske glo på

TV3 Dokumentär
Serie
Underhållning
15.20 Top Model Sverige
15.20-16.15 Svensk realityserie från 2006. Jakten på nästa toppmodell går vidare. Den här gången i Milano. Nio svenska tjejer tävlar om titeln under ledning av toppmodellen Malin Persson, coachen Hervé Bernard och andra personer ur Milanos världens modeelit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0