I know that something isn't right

eyecandy
Dagens Ögongodis är en författare jag är galet förtjust i. Dels ser han sådär charmigt rar ut, och dels så har han en djäkligt snygg hjärna. Jag om någon borde ju veta det, eftersom jag är en zombie och äter hjärnor till mellanmål när jag kommer hem från skolan. Är det någons hjärna jag verkligen skulle vilja mumsa i mig så är det den ljuvliga hjärnan tillhörande Terry Pratchett! Så, till skillnad från alla andra ögongodisar i min jättestora skål, så är Pratchett här för total snygghet på insidan.



Terry Pratchett
Alla zombiers dröm-middagsgäst
video
Gamla låtar är bra. Låtar som gjordes förr i tiden faller aldrig ur god smak, och man kan lyssna på dem tusen gånger om. Jämför det med N'sync och allt vad skiten de gör idag heter. Idag tittar vi tillbaka på en låt som om jag inte missminner mig totalt (det har inte blivit så mycket hjärna för min del på sistone) är från nittiotalet. Blutengel gjorde senare en cover på den här, men inget kan ju slå originalet! Shakespeare Sisters, gott folk. Enjoy!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0