En mycket missnöjd Zombie

Djävla skitfötter! Först lyckas jag knixa till en nerv i högerfoten så att jag knappt kan stå, och när den äntligen är normal igen så gör jag detsamma med vänsterfoten, fast med tio gånger mer smärta! Nu verkar båda fötterna ha lugnat sig, men vad händer om de börjar krampa igen? Det gör ju ont som satan, kan jag säga!

Ringde mammas mobil vid första fotkrampen, Fredrik svarade så helt plötsligt hade jag en jätterar konversation med honom ^_^ Skolan, gemensamma bekanta, jobbet och vad jag skall göra i sommar. Och han sade att bowlingfolket faktiskt visst frågar om mig! Mamma säger aldrig något om det, så jag trodde att folk låtit mig falla i glömska, men de brukar tydligen fråga Fredrik hur det går för mig! Så jag är nöjd och känner mig saknad  och omtyckt ^^

Idag hade jag för övrigt en så trist lektion att jag skrev ett brev till mommo. Nu skall jag bara komma ihåg att köpa frimärke och posta det också...

Halva mitt kök är fyllt av saker från stora rummet. Och mer därtill skall det bli! Möbler flyttar jag nog imorgon när jag har Simon till hjälp, så jag skall fortsätta mitt plockande och omskyfflande nu, och sedan skall jag spela lite WoW. Kunde jag ta mig ytterligare två levlar upp idag, alltså till 18, så vore jag väldigt nöjd.

Förresten hittade jag en jättefin tavla för hundra kronor på Tiger! Hoppas att den finns kvar när jag hinner ta mig till Lund härnäst; får åka in en snabbis på lördag kanske... Då kan jag kolla på klänningen på H&M också! Teh smartnezz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0