Den som pinad ödemark beträder

Efter att ha  gjort tusen skittrista quests och orkat masa Vinter från level 6 till 11 skall jag nu ta en kort paus, knata till ICA, och köpa mjölk. Jag vill inte logga ut ur spelet, eftersom inloggningen är stängd mellan 16-20 (jag har varit inloggad sedan 13 :p) så jag hoppas banne mig att jag inte blir disconnected när jag är iväg. Nå, i värsta fall får jag väl ta en paus då, helt enkelt. Om två timmar skall ju inloggningen fungera normalt igen.

Jag är hungrig. Borde kanske köpa mat, men jag har det lite knapert på pengafronten (äsch, jag har typ hundra spänn, jag klarar mig ju) och jag kommer att bli sewr på mig själv om jag åter en gång skall stå och slänga bröd jag inte orkat bry mig om att äta upp. Alltså blir det macka ikväll igen; förmodligen rostat men kanske limpa med makrill. Mrrrr. Intresseklubben antecknar, antar jag?

NP: Danzig - I don't mind the pain

Får se ifall jag orkar försöka levla min priest ikväll också, annars kämpar jag vidare med min mage så får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0