Att vinna Effes, del 2 (2004)

Rubrik: Att vinna Effes, del 2.
Daterat: 2004-07-25 13:09:00

13:01

Ja, utan tvekan, vi var snyggast. Det måste vi ju ha varit - det var ju oss alla raggade på! (och vilken framgång, ikväll fanns det hela ...um... kanske fem? snygga killar, wohoo)
Vi var ju så kawaii. Sjöng hårdrockskaraoke på Effes - Poison och Tainted Love. Vi r0xx0rs (oh my, och just när jag skrev detta, gissa vilken låt som hoppade fram i winamp? Sure thing, Poison!) Detta slår helt klart Borgen med hästlängder! <-- där fick man ju inte sjunga! :(
Vi sjöng Bimbo tillsammans med två rara töser också, som vi sedan dansade med i undervåningen samt åkte på Pickadoll med. Pickadoll var dock inte höjdare, av flera anledningar, så när de andra valde att festa vidare -promenerade- jag hem. Japp, jag gick ENSAM genom Visby, en lördag kväll mitt i turistsäsongen. Höll på att börja gråta efter de första tre minuternas promenadväg, så jag fick Piipi att ringa upp mig - raring! Hade därmed sällskap hela vägen hem, och slapp nästan höra alla kommentarer, ”Öh, snygg kjol!” och ”Shit, kolla vilken snygg brud!”. >_< Leave me be, ye bastards! ’Lest I will maroone ye, y’arrr!

Gillar inte riktigt när folk inte förstår att ja, jag kan hälsa, men that’s it. Försök läsa signalerna, ditt pucko! Jag vill -inte- prata, jag vill -inte- dansa, jag vill prata med Amanda och inte med dig. So long, sucker! *skjuta i huvudet*

Jag minns inte hur mycket poäng det blev igår, men det skall vara plus tre dissningar till ;)
Kvällen var som sagt var en höjdare, så här kul har jag nog aldrig haft när jag gått ut :)
Kul att träffa Jovi också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0