And then you kiss me, saying "Good bye"

Det gick åt två brännskivor och en djävla massa energi, men nu är det hela skickat. Det är ju inte precis som att det är rätt ändå, men... nu är det skickat. En halvtimme senare än planerat.

Suck. Jag är matt. Skall se ifall jag kan somna om så att jag kan sova några timmar till. Har inte så mycket krafter kvar efter min lilla panik jag just upplevde och delade med mig av.

...jag kunde inte riktigt somna igår. Dels blev det sent vid datorn, och sedan gjorde jag skolarbete tills riktigt sent, och efter det kände jag mig manad att dela med mig av mina ondskapta tvångstankar angånde hyllan vid min säng. Och sedan någon gång, vilket jag dock inte minns, lyckades jag somna. Jag höll på att inte vakna av väckarklockan, först, men till slut och efter halva låten hade gått så insåg jag att "Vakna, din fjant, du skall maila in din läxa!" och vaknade till. Tappade drömmen någonstans på vägen, kan inte minnas något alls av att jag ens drömt.

Så... Försöka sova några timmar till, vakna pigg och utvilad och sedan spela lite WoW tills jag skall fika med Smege ikväll. Det borde fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0