Man, she scares me to death

Ibland är det skönt med lite sovmorgon :) Istället för tio i åtta kan man gå upp halv tio och känna sig sådär lyxigt sovmorgnad och så vidare.

Idag skall jag limma klart mina gubbar, och blir vädret inte värre (det är mulet just nu) så kan jag gå ut på gården och spraya dem så att jag kan börja måla dem sedan. Det är själva målandet jag alltid blir besviken på: Jag vill så gärna att det skall bli snyggt, men jag är för darrhänt och har för lite allmänna skillzors, så det blir bara kladdigt och fult. Mina 'nids ser ju förvisso lite halvsnygga ut, men det var inte så mycket detaljer på dem... Jämför 'nidsen med mina Witchhunters och du förstår vad jag menar.
Jaja, practice makes perfect så vi får se var jag landar. Får väl göra en gubbe för mycket som jag kan träna lite på, eller något.

Nedräkningen till skolstarten börjar närma sig sitt slut. Jag håller tummarna för ett bra schema, och att jag INTE har en massa superviktiga saker som skall göras samtidigt som jag och Nath borde befinna oss på Gotland för att fira min far på hans femtioårsdag.

Läser webcomics. Jag gillar mina webcomics. Looking for Group och Dark Legacy. WoW-comics ^^

Ohwell, puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0