The sun under your wings

Är redan förbaskat trött på min bloggdesign. Jag vill ha fart och spänning i den, allt detta grå och mörka drar ner mitt action lite. Det finns alltså en risk att jag under morgondagen gör en helt ny bloggdesign och slänger upp.
Jag började fnula runt lite med det i Photoshop redan igår, men efter att ha suttit och gjort helt fel saker i en halvtimme totaldödade jag programmet när jag upptäckte mitt fåniga men fatala misstag. Redigera bilder och liknande är alltid bäst att göra när man är pigg och har koll på vad man gör; att göra det efter ett flertal timmar WoW:ande, mitt i natten, är inte helt gulligt. Jag vill gärna vara helt gullig, och alltså låter jag bli.

Imorgon skall jag kanske fika med Joel. Får se ifall jag känner mig piggare, jag har mått dåligt hela dagen. Jag har, de facto, mått dåligt sedan i lördags. I lördags var jag bakfull, men sedan då? Illa. Vill skylla på mina p-piller, men det känns långsökt. Förmodligen är det sömnbrist/matbrist/syrebrist, eller något, men ändå.

Eftersom jag bloggar så tråkigt nu den senaste tiden vill jag slå ett slag för alla bloggar jag länkar till! Ta en kik där istället, om JAG tycker att det är bra måste ni också göra det. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0