The Spiderman is having me for dinner tonight

Jag är enormt sugen på att ligga på en gräsmatta någonstans. På en filt. Med en bra bok. Och så sova lite...
Utomhus gör mig lycklig. Kävlinge luktar sommar och det fladdrar runt små exalterade flygfän i magen på mig bara för att allt är så himla fint. Det är varmt och soligt och fullt av blommor, och egads vad jag behöver det här vädret!

Lagar mat. Köpte färdigpizza, och chips. Får se hur mycket av pizzan jag orkar, är jag fortfarande i behov av något när jag är klar med ätandet av den kommer jag att ägna mig åt att äta chips ikväll.

Nu skall jag göra playlists. En full av tysk musik, en full av synth. Ohyeah.

Bakfulla zombies bloggar dåligt. Imorgon skall jag påbörja mitt skolarbete, så då kan ni säkert räkna med tusen poster här. Eller så städar jag, det behövs. Min lägenhet gör mig sur för den är för stökig för att det skall vara sött.

Jag vill se Tank Girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0