The spiderman is having me for dinner tonight

Allright! Förfest fixad! Tobias ringde upp mig och nu skall jag med honom hem till Marie på förfest och sedan vidare till Vogon. Nu skall jag bara ha tag på Lotta och kolla om det var okej att jag sover hos henne efteråt, annars har jag problem ;)

Mitt skoproblem är inte helt fixat. Börjar fundera på att ta en alternativ outfit, men den toppen jag skall ha är ju så rar! Funderar på att försöka fixa något kul att ha i håret, jag har svarta band och i källaren har jag en djävla massa saker liggande... Fast då måste man vara aktiv och det är jag inte allt för bra på ;D
Skall åka till Malmö först vid nio eller tio, så jag hinner ju i lugn och ro göra allt som göras skall innan dess. Äta mat och dricka lite likör, typ. Och se på Frasier, kanske...

Jag vill egentligen ha min catsuit ikväll. Problemet är som följer: Den är väldigt varm att stå i i min LÄGENHET. Jag får små visioner av hur jag antingen a) smälter bort på Vogon, eller b) svimmar. Varken eller är särskilt charmigt.

Det är tjugonio grader mot mitt köksfönster nu. Förmodligen är det i alla fall runt en 23-25 nere på gårdsplanen. Folk ligger därnere i ytterst små kläder. Jag skulle också vilja knö på mig sommarkläder och skutta ner med en bra bok och min iPod, men jag måste diska och fixa och sådana saker först.

Jag skulle bara uppdatera lite ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0