Death whispered a lullaby

Jag började skriva lite imorse, och sedan glömde jag bort det:

"Jag är på humör för att dansa. Försöker övertala Lotta att gå på Neostalgia med mig på fredag, det hade varit sweet. Förvisso har jag i nuläget ingen koll på vad jag skulle kunna ha på mig, men det ordnar sig alltid. Jag har en stor garderob med många valmöjligheter :) Neostalgia är ju inte renodlad synthklubb, så jag behöver ju inte gå all vinyl. Perhaps something corseted... Jag behöver ge min randiga korsett ytterligare en chans, sist jag hade den hade jag magen full av absinth och det, mina vänner, var som ni kanske minns INTE en höjdare. Frågan är bara vad man kör på till den. Svart kortärmad skjorta, svart pennkjol, och vitt band om halsen? Skulle kunna fungera. Lagom uppklätt för att vara snyggt, men inte överklätt :)"

Ohwell. Lotta kan inte gå på Neostalgia, för hon är i London då. Drattans jänta, att sticka till London bara för att slippa gå ut med mig!

Nu skall jag lägga över TMNT Theme i min mobil som ringsignal. Sedan får alla i världen gärna ringa mig, men jag vill inte svara, jag vill bara parta och sjunga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0