Bitch, put the lotion in the basket

Punkter idag också!
  • Paket var från Amanda, som skickat choklad! Del ett så var det typ världens gulligaste paket, det var så litet och fint och fyrkantigt. Till och med killen på macken sade "Vilket sött litet paket!" så det var fint. Jag bländade halva Kävlinge på väg dit och tillbaka, i dagens outfit (svarta hotpants, svarta ballerinor, svart/vitrutig halternecklinne och vitt diadem med svarta prickar, till vilket jag har en lagom subtil femtiotalssminkning, 1 PWN J00!)
    Sedan kom jag hem, öppnade paketet, och PEP. Amanda vet precis hur jag menar. Tack gumman, du är sötast i världen och det var en jättefin sak att få på posten <3 <3 <3 Skickar man choklad till Zombie (den är vit, det är VIT CHOKLAD!!) så förtjänar man massor av kärlek!
  • Greg gjorde dagens andra kärleksgrej: Han konverterade en video på Youtube till en mp3, så nu kan jag lyssna på Frost Bite i mp3-format och jag har lyssnat tusen gånger redan. Jag lyssnar nu också. Lyssna lyssna lyssna lyssna. Bästa låten. Kärlek!
  • Lyckades krossa ett halvlitersglas som innehöll lite cola, så nu har jag glasskärvor och cola över allt. På mig, på laptopen, på golvet. Mest på laptopen, tyvärr, så jag har att roa mig med den ikväll... Morr. :(
  • Fick med mig Jonas att äta lite glass med mig i Helsingborg. Helsingborg var inte alls lika varmt som Kävlinge, men det var skönt med lite fläktande vindar också faktiskt.

Ledig är fint djur. Nu skall jag göra pasta och sedan skall jag spela World of Warcraft tills jag dör eller somnar.
Fast jag somnade nästan på tåget hem, det var lite skumt. Var kom all trötthet ifrån? Jag skyller på solen.

Kommentarer
Postat av: kribz

håååh! jag vill också ha choklad bara så där!
mäkta avis är jag :)

2007-04-26 @ 21:12:42
URL: http://kribz.blogg.se
Postat av: peppelina

så snällt av henne att skicka choklad så. vilken underbar människa =)

2007-04-26 @ 23:28:58
URL: http://peppelinas.blogg.se
Postat av: Elenaria

:3 You're welcome, darling! ^-^ Glad att det var en välkommen present \^_^/

2007-04-27 @ 12:27:18
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

Absolut :D Det var en jättetrevlig present ^^ Du hade ju förvarnat lite, men jag hade hunnit glömma bort! :)

2007-04-27 @ 13:21:42
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Candy

Nää, vad sött! ^^ Din outfit lät jävligt snygg, förutom ballerinorna då. ;)

2007-04-27 @ 14:28:24
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0