There's night in the air.

Resan hem tog mig 11,5 timmar. Nu är jag trött, och så fort jag har postat detta skall jag ta en l å n g och välbehövlig dusch. Sedan får jag se ifall jag sätter mig vid datorn, eller om jag lägger mig på sängen och läser istället.

Reggade mig på last.fm förresten: http://www.last.fm/user/Zombielicious/

Inte så skrivlig idag, jag är för slö och känner mig helt stel i nacken.
Mamma gav mig en klänning och pengar igår, nu är jag rik - å andra sidan vill jag inte spräcka sedeln så jag är jättefattig trots allt, haha. Jaja.
Duscha, sedan ta hand om fötter och ben och naglar och allt. Skall bli bra. Varmvatten gör mig hel.

För övrigt är det en väldigt behaglig och skön höstkväll ute. Kyligt, javisst, men ren och klar luft som smakar gott och är lätt att andas. Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0