I just got a new promotion.

Jahaja, då fick jag det bekräftat alltså: Teh big Ä-L. Två veckor till pain, plauge and damnation, alltså.

Idag är jag alldeles för mätt för mitt eget bästa. Först föråt jag mig på rostat bröd med kokt medwurst, sedan föråt jag mig på fläskfilé och ris och bea och sedan föråt jag mig på chips. Det värsta är att magsäcken växer av det, så snart kommer min mage att skrika efter mer att fylla den med. Nackdel.

Mina knän värker idag. Skall nog ta en extra lång dusch nu, värme brukar vara snällhet mot en öm och ledsen Ina-kropp.
Skall se ifall jag inte kan övertala någon av Grabbarna Grus att massera min stackars rygg i helgen när de hälsar på. Hump-di-dump-dump.

Anyhooooo, med tanke på Teh big Ä-L, snälla bråka inte med mig. Låt hellre bli att snacka med mig den kommande veckan, okies? Tack.

Kommentarer
Postat av: Jennifer Love Hewitt Star

I enjoyed my visit. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0