Don't panic.

Jag är bakfull. Och trött. Och jag har ont i armen, eftersom jag har sovit på den. Nackdel.
Det blev fem cider igår, det var tillräckligt för att jag skulle bli onykter och dansant. That's right, jag har DANSAT. Jag har även blivit raggad på av ett antal damer, fotograferad av främlingar och fått fett med komplimanger. Och så har jag har skrikit tyska slagord och sjungit Kristet Utseende för fulla muggar i en busskur.
Kort och gott var kvällen väldigt trevlig! Det var kul med förfest hos Lotta också, hon har en jättefin lägenhet.

Försökte dricka lite Festis förut, och när jag druckit halva förpackningen så tänkte jag "jag måste ju känna efter smaken också!" vilket var ett misstag. Jag är inte bra på att få i mig saker som smakar när jag är bakfull. Det hade varit bättre om jag tömt i mig hela innan jag bestämde mig för att smaka. Nåväl. Jag får skylla mig själv, haha.
Är lite hungrig, men får vänta ett tag med att käka så att jag hinner bli lite piggare igen.

Måste komma igång med fonetikpluggandet igen nu i veckan, så att jag klarar tentan på lördag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0