You were the most beautiful corpse in the world.

Att göra under onsdagen/torsdagen:
  • Plugga grammatik (ifall det inte var uppenbart)
  • Skriva brev till mommo!!
  • Städa av hemma, sortera tvätt, tvätta.
  • Försöka se över den text jag och Lotta skall ha färdiganalyserad till nästa onsdag.
  • Planera julklappar till mamma, mommo och pappa.
Viktigt som fan det där, att jag får iväg ett brev till mommo. Jag ligger i stort och vrider mig över det om nätterna, och det inkräktar på min goda nattssömn. (det, och det faktum att jag har svårt för att sova när jag måste gå upp tidigt...) Jag har massor av kuvert, pennor och papper - jag behöver bara lägga ut en femma på frimärke. Och det skulle göra så mycket för henne. Jag kan slå vad om att hon sitter hemma och är ledsen över att jag bara skickat henne ett enda brev sedan jag flyttade hit - JAG själv är ju ledsen för det, dang nabbit!

...jag vill spela WoW. Om jag ens kan få det att fungera i datorn får det dock inte bli av förrän tills helgen; ens en timme i spelet nu skulle vara en timme för mycket. Jag har grammatik att banka in i skallen först. (kanske man borde testa att sova på skolböckerna? Det brukar ju fungera i Kalle Anka...)

Nu skall jag gå till tåget. Får se när jag kommer hem igen... Jag räknar på fem eller sex, men det beror på hur länge jag står ut på Undercity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0