Would you follow me to hell and back?

Mina räkningar gick lös på mer än 6k. Nu har jag typ sexhundra kronor kvar... Det räcker bra till mat, men inte till julklappar. Tur att mamma är en darling som låter mig låna av henne! Ricards julklapp går på hundra spänn, Fredriks på trehundra. Pappa kan jag komma undan på tvåhundra till, mamma skall jag lägga typ tvåhundra till på och mommo är lätt att hitta billigare saker till. Då går klappar till dem på typ tusen pixx. Då har jag tusen kvar att köpa till Ida och Amanda och Martin och Smegnus för, bra. Jag älskar att ge julklappar; jag hatar när jag inte har råd med vettiga saker.
Skall se ifall jag kan hitta något kul till mamma OCH pappa tillsammans, det hade varit sweet...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du ska inte köpa någon julklapp till mig! *kasta vattenballonger på*

2006-11-29 @ 02:21:37
URL: http://blog.apokalypsens-4-ryttare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0