Rat in a cage.

...jag tycker inte om när folk ignorerar mig, eller vägrar svara på frågor jag ställer. Om jag till och med påminner folk om frågan efter ett tag, och de FORTFARANDE fails to deliver, vad skall jag då tro?

Bag.

Drack som sagt en kopp té, men min hals är lite ledsen ändå. Känner mig inte riktigt pepp på utgång imorgon kväll, om jag skall vara ärlig. Och iochmed mitt nuvarande läge känner jag inte riktigt att jag har råd. Alkohol lockar inte den här helgen, jag skulle hellre sitta hemma och dricka té och se på film istället för att vara ute och fara på stan mitt i natten i den här fimbulkylan. Får se ifall tjockis eller hora hör av sig, så kan jag försöka övertala dem. Kanske har de chans att kunna gå ut på lördag istället?

I vilket fall som så står jag inför en helg då jag inte har något alls inplanerat lördag-söndag, och det är trist. I synnerhet eftersom jag redan städat hemma - jag har en ren lägenhet och inga planer. Oh dammit. Om någon har något kul på gång får ni gärna säga till, jag är lättflörtad den här helgen. (på ett icke sexuellt sätt, kan tilläggas för säkerhets skull)

Nu skall jag snart krypa ner i min fina nybäddade säng och läsa klart min bok, tror jag. Eller så stannar jag uppe ett tag till och ser på film... Vi får se.
Såg The Piano tidigare, det är ett tag sedan sist. Jag vill ha kärlek. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0