PH34R T3H CU73 0N35.

...grabbarna grus skulle kanske kika förbi en kortis imorgon igen. Johan glömde sin handduk, och Eric glömde ge mig en bok jag hade lånat ut till Amanda. Det är bra, jag sov när de fem begav sig imorse så då får jag ytterligare en chans att krama på dem lite. Det är tomt utan dem; jag har för få att umgås med här nere, i synnerhet eftersom folk sällan har tid med mig när jag har tid med dem.

Jag vissnar om jag inte får umgås.
Som jag skrev tidigare: Jag är inte ett bra sällskap åt mig själv. Jag behöver få stänga av hjärnan så att jag kan få låta bli att tänka ett tag. Tankar gör mig väldigt sällan glad. (såvida jag inte tänker på mitt fina VG i fonetik, då ler jag alltid lite grann.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0