Never gonna get me!

Jag flyttade runt lite möbler i vardagsrummet. Eller, um, soffan. Den står snett istället för rakt nu, haha!
Måste på något vis lyckas släpa ner den djävla extrasängen i källaren; den väger en aning och är väldigt otymplig för en frukt av min ringa storlek. Ack och ve!

Hallen är snart klar också, och badrummet går snabbt. Det är nog disken som kommer att ta ett tag... Omotiverad deluxe. Jag är fortfarande trött, och vill fortfarande sova, men om två timmar skall jag vara redo att gå till tåg och jag vill gärna hinna duscha innan dess, så jag skall sparka lite på mig själv nu så att jag kommer igång igen. Var bara tvungen att sätta mig i tio minuter och läsa igenom all de typ tio bloggar jag följer. Jag känner typ hälften av de personerna, haha, de andra är sådana där man snubblat över och tycker är intressanta! Kanske kan göra ett inlägg om det sedan; länka till alla jag bloggstalkar ;)

Städa klart nu. Chopchop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0