Lista.

Snattat/ stulit i en butik som liten? Nej.

Snattat/ stulit i en butik som tonåring? Nej.

Ljugit för dina föräldrar? Jao, någon gång. Inga grova lögner, dock.

Ljugit för en partner? Njae... Förvrängt sanningen lite, kanske.

Ljugit för en kompis? Har hänt.

Tagit en oskuld? Nej.

Ljugit för en partner om antal sexpartners? Ingen har frågat.

Fejkat en orgasm? Nej.

Låtsats sova för att slippa ha sex? Ja.

Haft sex med nån du inte visste namnet på? Nej.

Haft sex med någon som hade tjej? Nästan. Det blev dock aldrig något av det hela.

Slagit någon (inte när du var barn): Jao, jag och mina vänner brukar ju slåss med varandra? Kan dock inte minnas att jag har varit i något allvarligt slagsmål på senare år.

Spottat någon i ansiktet? Nej.

Hällt en drink över någon? Nej, men ett glas vatten. Som hamnade på annat ställe och annan person än jag siktade. Jaja, can't win them all...

Skrikit hora till någon? Ja, när jag var tolv.

Tagit någon drog? Nej, inte utöver alkohol.

Missbrukat läkemedel? Inte med missbruk som mål, nej.

Gått mot röd gubbe? Ja.

Kört bil berusad? Nej, jag har inte körkort.

Kört bil alldeles för fort? Nej.

Hur fort? -

Jobbat svart? Ja.

Gjort en polisanmälan? Nej.

Blivit polisanmäld? Nej.

Ringt 112? Ja, en gång för några år sedan när jag hittade en medvetslös sjuttonåring i diket utanför bowlinghallen.

Skadat dig när du varit berusad?
Jag skadar mig alltid när jag är berusad. Jag prenumererar på blåmärken.

Skadat någon annan när du varit berusad? Ja, både Eric och Viktor fick ju fläskläpp på grund av mig i somras... Oops.

Dödat ett djur? Nej. Inte ett riktigt djur, iaf. Typ maskar, maneter och spindlar har väl alla dödat...

Varit full på jobbet? Nej.

Sjukanmält dig från jobbet för att du har varit bakis?
Ja.

Ljugit när du besvarat dom här frågorna? Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0