I'm one with the Darkness.

Allmänt nyvaken, mindre pigg, vill gärna ner under täcket igen MEN jag behöver städa upp lite här innan Martin kommer hit. Kan ju inte ha hit folk när jag har kläder liggande över hela lägenheten, inte sant?

Jag drömde om en tenta som skulle lämnas in i skolan. Det var samma skolbyggnad jag drömt om några gånger tidigare, den som liknar Säves skolbibliotek, och jag var så stressad. Fast trots att jag var i skolan var jag hemma hela tiden, förberedde mig, och snackade med mamma. Jag hade en massa reklam i min iPod, som fungerade som en stor TV, och bland annat visade den en reklam för Svenska Tandläkarförbundet där de dragit en massa linjer mellan tänder så att det råkade bilda ordet "NAZI" vilket jag tyckte var helt hilarious när jag kom ut ur duschen. Den visade även ett tv-program om en kille som ville att man skulle kunna få ta ut vilka pengar som helst på banken - inte bara sina egna!
Jag satt även i skolan med någon snubbe och gjorde skolarbete?

Det var konstigt. Hitler igår, och Nazi idag. What the fawk?!

Nu skall jag städa av lite här, och sedan åka till Helsingborg och låna en switch av Magnus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0