He's got my father's eyes! ...take those out of his mouth.

På radion när jag var i affären förut sade de att det är 36 dagar kvar till jul. Mjau, I like.

Jag stannar hemma imorgon och pluggar järnet, tänkte jag. Lotta skulle maila över lite uppgifter jag kan jobba med, och så finns det uppgifter i boken. Den är bara på 92 sidor, så den kan man ju lätt läsa igenom ett par gånger. Ämnet är ju trots allt ganska intressant.

Nu är jag trött och har lite huvudvärk, så det är dags att fimpa datorn och gå till sängs istället.
Mitt last.fm fungerar inte längre, men det är på sätt och vis ganska bra. Nu är jag mer sansad när jag lyssnar på musik, och oroar mig inte längre för att vissa låtar skall synas på min lista, haha. En del låtar är lite sådana där pinsamma töntlåtar som jag lyssnar på av differerande orsaker...

Mitt knä värker...

IDA! Jag vill chatta med dig! Jag är online typ hela dagen imorgon - peta till mig om du är det också! <3
Online, alltså. Viktigt  viktigt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha skön blogg!

2006-11-16 @ 07:50:54
URL: http://fashionchica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0