For your lies: here's the glittering prize.

Ricard ringde och pratade lite med mig om pappas julklapp. Saker och ting verkar gå vägen för oss, och nu är jag på sådant där sprudlande julhumör igen!

Funderar på att ha högläsning för mig själv ur min bok; det hjälpte ju inför fonetiktentan. Nackdelen är bara att jag blir så torr i halsen, och den är redan öm eftersom jag är sjuk. Nackdel.

Idag har jag haft typ 40 NYA unika besökare. Det är lite tufft! Synd bara att min blogg är så trist att ingen vill stanna, haha :D Får kolla statistiken imorgon och se hur många det blir då; kan jag toppa tjugo blir jag glad. (jag har haft 23 besökare både igår och i förrgår!)
Smege sade att de riktigt stora bloggarna är provokativa och politiska. Well, politik är inte riktigt min starka sida, så jag får försöka vara lite mer provokativ. Jag har en del planer på saker jag vill se mer av i min blogg, så kanske kan jag få till något bra inlägg att posta här senare. En längre rant, helt enkelt. (frågan är om jag behöver en rant-kategori?)

Fick mail från Henrik; uppenbarligen har jag inte alls missat tentagenomgången gällande grammatiktentan; den är på måndag morgon. Bra det, då är jag uptodate igen. Oroade mig en hel del över att jag hade missat det, så det känns faktiskt skönt att jag inte är så out of control som jag trodde. Mmm, kontroll. I like.

Åt lite, såg på South Park. A ladder to heaven. Garvade glatt åt diverse saker, främst åt pedofildåren på nyheterna. Well, det är är av ointresse. Åt i alla fall mackor tills magen sprack, så just nu är jag återfödd som Fenix ur askan... eh, ja, just det...

Dags att plugga vidare. En sak är i alla fall säger: Jag ÄLSKAR omtentor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0