Do the creep, do the munster creep.

NP: The Munsters - The Munster Creep

Idag har min mor och far varit tillsammans i 25 år. Det är lite mäktigt!
Med mammas välsignelse (och kreditkort) har jag nu fått beställa julklappar till mig själv. Detta vet jag då självklart inte om, så julafton blir ...spännande ;)

Kommer att få låna pengar till julklappar av mamma om så behövs; nu behöver jag ta itu med att betala mina drattans räkningar. Känns dock bra att veta att det ordnar sig med pengar, så räkningarna ger mig inte samma ångest som de gjorde i morse. (bortsett från att jag återigen är ute i sista sekunden med att betala dem, då)

Kvällsmat: Fläskfilé med pommes frites och bearnaisesås. Behöver jag säga att det var dödligt gott?
Coca Cola till det, även fast jag inte borde. Nu skall jag leva snålt igen, i alla fall. Jag har inte råd med annat ;)

Strax duscha, sdan betala räkningar. Det är planen för kvällen. Eftersom jag börjar klockan åtta imorgon bitti skall jag lägga mig runt tio, tänkte jag, så det blir nog inte så mycket mer gjort ikväll precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0