Creatures that dwells in darkness.

Dags för mig att gå till sängs nu. Min nacke värker, och jag måste orka gå upp klockan halv åtta imorgon bitti. Nackdel är att jag har glömt min tandborste hos Martin, men mina små gaddar får överleva en natt utan min rara borste I guess. Snart dags att köpa ny, för övrigt, men jag måste ha pengar först.

Har, tack vare Caroline, lyckats fixa det där CSN-grejet, så enligt deras sida borde jag få pengar inom en vecka, tror jag. Hoppas iaf, då får jag sextusen! Julklappar! IKEA! Kläder och så vidare! Mums.

Imorgon är planen att äta KÖTT; så jag hoppas att pengarna pappa för över idag hinner dyka upp till imorgon. Annars blir det till att räkna alla mynt i sparbössan, helt enkelt... Många mynt där. Borde räcka till kött. KÖTT!

(haha, nu fick jag "skäggmulledrömmar" i huvudet, det var lite annorlunda och uppfriskande... måste därmed leta rätt på den och lyssna på den NU.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0