Babygirl.

Idag har jag köpt en klänning, två bh:ar med matchande trosor, lite smycken, ett par strumpor och ett par vantar och fyra nagellack. Nu är jag trött och glad, och imorgon skall jag plugga grammatik tills jag börjar gråta. Eller tills klockan är fyra. Eller tills skolan slänger ut mig, jag vet inte vilket som inträffar först.

Väldigt glad över bh.arna, H&M har ÄNTLIGEN tagit sitt förnuft till fånga och köpt in storlekar upp till D! VIsserligen är inte 75D rätt för mig, men i brist på 70DD så fungerar det faktiskt, tro det eller ej! Köpte en uppsättning i brun spets och en i vit spets, och kände mig sådär snygg som man gör när man har fina underkläder.
Klänningen är rutig och söt, och med en kofta till har man en vinnande outfit vilken skoldag som helst! ...förutom nu, för jag fryser nog ihjäl om jag går i strumpbyxor och klänning istället för byxor.

Luncha med Martin var trevligt, vi anmälde oss i Nintendo Wii-tävlingen och åt hamburgare. Jag är 1337 och han har cancer, ifall ni undrar.
Fika med Viktor var också trevligt, jag har inte sett honom på typ sex veckor så det var kul att komma ifatt lite. Sprang även på Smege på fiket så det vart ju helt socialt! Gillade skägget, Smege! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0